Home / APN GKS Tychy PRO 2007 / Mikrocykl 7.10 – 13.10.2019 U13 Zielona

Mikrocykl 7.10 – 13.10.2019 U13 Zielona

Proszę pamiętać o odpowiednim ubiorze, na trening i mecze obowiązkowo zabieramy ubrania termiczne, czapkę i rękawiczki.

Plan zajęć na najbliższy tydzień:

Grupa SMS:

Poniedziałek –wolne od zajęć piłkarskich 

Wtorek– zbiórka 7.45 na boisku na Edukacji, koszulka zielona, spodenki czarne, getry czerwone, 

Środa –  zbiórka 7.45 na boisku na Andersa, koszulka czarna, spodenki czarne, getry zielone. Wchodzimy też na salkę.

Czwartek –zbiórka 7.45 na boisku na Andersa, koszulka czerwona, spodenki czarne, getry zielone. Wchodzimy też na salkę. Popołudniu drugi trening, kończymy na Andersa o 17.00.

Piątek – zbiórka 7.45 na boisku na Czułowie (trawa), koszulka zielona, spodenki czarne, getry czerwone.

Sobota – mecze ligowe, szczegóły kto gdzie zagra wyślę w piątek

Niedziela- mecze ligowe, szczegóły kto gdzie zagra wyślę w piątek

Treningi popołudniu:

Poniedziałek – 16.45 – 19.00 – Andersa –  koszulka czarna, spodenki czarne, getry zielone (wchodzimy też na salkę).

Wtorek– 17.45 – 20.00 – Andersa- koszulka zielona, spodenki czarne, getry czerwone. 

Środa – 15.45 – 18.00 – Andersa – koszulka zielona, spodenki czarne, getry czerwone (wchodzimy też na salkę).

Czwartek – 15.15 – 17.00 – Andersa – koszulka czerwona, spodenki czarne, getry czerwone, trening łączony z SMS.

Piątek – wolne

Sobota – mecze ligowe, szczegóły kto gdzie zagra wyślę w piątek

Niedziela- mecze ligowe, szczegóły kto gdzie zagra wyślę w piątek

Podane godziny to godziny zbiórki, trening rozpoczynamy 15 minut później. Na 10 minut przed treningiem każdy zawodnik jest przygotowany do treningu.

Obowiązki zawodnika:
– po treningu zjadamy owoc (banan, jabłko itd.)- bardzo istotny posiłek
– informowanie telefoniczne  przez zawodnika o ewentualnej nieobecności najpóźniej na 2 godziny przed treningiem lub spóźnieniu.
– punktualność
– przygotowanie do treningu (koszulka, woda, ochraniacze, ręcznik, klapki)
– obowiązkowa kąpiel po treningu (posiadanie klapek)

Obowiązkowo jesteś w szatni na 15 min przed treningiem, na 10 min przed treningiem jesteś przygotowany w 100% do zajęć, pod każdym względem (ubiór, zawiązane buty, koncentracja już tylko na treningu).

 

Pozdrawiam

Łukasz Morcinek


Przejdź do paska narzędzi