Home / APN GKS Tychy PRO 2007 / Mikrocykl 21.09 – 27.09.2020. U14

Mikrocykl 21.09 – 27.09.2020. U14

MISTRZ POLSKI JUNIORÓW Konrad Budek, Oskar Pogorzelec, Piotr Azikiewicz, Adrian Cierpka, Vincent Rabiega, Łukasz Żegleń, Sebastian Zieleniecki, Damian Kugiel, Rafał Włodarczyk czy kapitan, Gracjan Horoszkiewicz. W 2012 zdobywali brązowy medal na mistrzostwach Europy grając przeciwko: Niklas Sule, Timo Werner, Leon Goretzka czy Julian Brandt. We Francji na tych mistrzostwach występował m.in. Clement Lenglet, Anthony Martial czy Thomas Lemar. Czy sukces w piłce młodzieżowej pomógł czy przeszkodził polskim zawodnikom? ⚽️

________

Co oznacza w Polsce tytuł Mistrza Polski Juniorów? O tym tytule po latach pamiętają tylko uczestnicy. Dlaczego liczne sukcesy w piłce młodzieżowej nie oznaczają sukcesu w seniorach? Odpowiedź jest złożona i pewnie to temat na doktorat. Natomiast z powyższego krótkiego tekstu płynie prosta lekcja. Nie patrz jako rodzic i młody zawodnik na tytuły osiągane przez dany klub. Znacznie bardziej istotne są inne uwarunkowania jak odległość od domu, warsztat trenerów z którymi będę pracował, jakość treningu. 👏🤔

________

„Piłkarz musi trafić do dobrego środowiska, spotkać odpowiedniego trenera, dobrych menadżerów. Gdy jesteś młody, często żyjesz w świecie tych drugich. Wzlatujesz w obłoki namalowane przez agenta. A potem upadasz na ziemię. Skończyłem 25 lat, a miałem już z 15 menadżerów.” – G. Horoszkiewicz w rozmowie z Michał Zachodny dla Kopalnia – sztuka futbolu

Naszym celem jako trenerów jest przede rozwój zawodników. Chcemy jako drużyna jak najdłużej posiadać piłkę oraz jak najszybciej ją odbierać. Taki sposób gry jest dużo trudniejszy dla zawodników niż jak najszybsze zagranie za linię obrony lub gra z kontrataku gdzie podobno Polacy mają to w piłkarskim DNA, my uważamy że utrzymywanie się przy piłce jako zespół jest zdecydowanie bardziej rozwijające i wymagające dla zawodników, nawet kosztem straty piłki, straty bramki, wyniku w meczu. Nie wywieramy na zawodnikach presji wyniku choć jest on ważny i każdy chce wygrywać. Wywieramy presję na rozwój, realizację zadań na meczu, granie według Naszej wspólnej z zawodnikami wizji.  

W środę zagramy sparing z Rakowem Częstochowa,

Zbiórka 13.30, boisko trawiaste – Kompleks Sportowy, ul. Sikorskiego 110, Tychy (boisko ZET Tychy), zawodnicy SMS zostaną zabrani ze szkoły. Koszulka zielona, getry czerwone, spodenki czarne.

Kadra:

Mazur, Stokłosa, Godzic, Warzecha, Milewski, Kściuczyk, Sawicki, Nalderowicz,  Sodzawiczny,  Jurek, Młynarczyk, Błotko, Pełka, Misztal, Przewoźnik, Majewski, Cichowski, Nowotarski, Matusek, Smyka, Buffi, Pompa, Stawowy, Maziarz

Grupa SMS:

Poniedziałek –  wolne

Wtorek –zbiórka 7.40 na boisku osiedle Z (nowe boisko, okolice ul. Zacisze), koszulka zielona, spodenki czarne, getry czerwone. 

Środa –  zbiórka 7.40 na boisku osiedle Z (nowe boisko, okolice ul. Zacisze), koszulka czarna, spodenki czarne, getry zielone. Popołudniu sparing.

Czwartek –zbiórka 7.40 na SMS Arena, koszulka czerwona, spodenki czarne, getry zielone.  Trening motoryczny.

drugi trening, 15.15 – 17.00 – boisku na Andersa, koszulka czerwona, spodenki czarne, getry zielone.

Piątek – zbiórka 7.40 na boisku na Edukacji, koszulka zielona, spodenki czarne, getry czerwone.

Sobota , Niedziela mecze ligowe.

 

 

Treningi popołudniu:

Poniedziałek – 16.45 – 19.00 – Andersa – koszulka zielona, spodenki czarne, getry czerwone, (wchodzimy też na salkę).

Wtorek –  wolne

Środa – sparing, zawodnicy którzy nie będą w kadrze na sparing przychodzą na trening; 17.45 – 20.00 – Andersa – koszulka czarna, spodenki czarne, getry zielone,  (wchodzimy też na salkę).

Czwartek – 15.15 – 17.00 – Andersa, koszulka czerwona, spodenki czarne, getry zielone.

Piątek – 17.45 – 20.00 – Andersa, koszulka zielona, spodenki czarne, getry czerwone.

Sobota , Niedziela mecze ligowe

Podane godziny to godziny zbiórki, trening rozpoczynamy 15 minut później. Na 10 minut przed treningiem każdy zawodnik jest przygotowany do treningu.

Obowiązki zawodnika: – po treningu zjadamy owoc (banan, jabłko itd.)- bardzo istotny posiłek – informowanie telefoniczne  przez zawodnika o ewentualnej nieobecności najpóźniej na 2 godziny przed treningiem lub spóźnieniu. – punktualność – przygotowanie do treningu (koszulka, woda, ochraniacze, ręcznik, klapki) – obowiązkowa kąpiel po treningu (posiadanie klapek)

Obowiązkowo jesteś w szatni na 15 min przed treningiem, na 10 min przed treningiem jesteś przygotowany w 100% do zajęć, pod każdym względem (ubiór, zawiązane buty, koncentracja już tylko na treningu).

Pozdrawiamy

Sztab szkoleniowy rocznika 2007.