Home / APN GKS Tychy PRO 2007 / Mikrocykl 2.12 – 8.12.2019 U13.

Mikrocykl 2.12 – 8.12.2019 U13.

Przesyłam link do zapisów na obóz zimowy.

https://www.akademiagkstychy.pl/nasze-projekty/obozy/oboz-stacjonarny/

 

Plan zajęć na najbliższy tydzień:

 

Grupa SMS:

 

Poniedziałek –wolne od zajęć piłkarskich 

 

Wtorek– zbiórka 7.40 na boisku na Edukacji, koszulka zielona, spodenki czarne, getry czerwone, 

 

Środa –  zbiórka 7.40 na boisku na Edukacji, koszulka czarna, spodenki czarne, getry zielone. 

 

Czwartek –zbiórka 7.40 na boisku na Andersa, koszulka czerwona, spodenki czarne, getry zielone.   Wchodzimy też na salkę. 

drugi trening, 15.15 – 17.00 – boisku na Andersa, koszulka czerwona, spodenki czarne, getry zielone.

 

Piątek – zbiórka 7.40 na boisku na Andersa, koszulka zielona, spodenki czarne, getry czerwone. Wchodzimy też na salkę.

 

Sobota – informacja w tygodniu, pierwotnie był planowany turniej w Krakowie ale nie wiadomo czy turniej dojdzie do skutku.

 

Niedziela- informacja w tygodniu.

 

Treningi popołudniu:

 

Poniedziałek – 16.45 – 19.00 – Andersa –  koszulka czarna, spodenki czarne, getry zielone (wchodzimy też na salkę).

 

Wtorek– 17.45 – 20.00 – Andersa- koszulka zielona, spodenki czarne, getry czerwone. 

 

Środa – 15.45 – 18.00 – Andersa – koszulka czerwona, spodenki czarne, getry zielone (wchodzimy też na salkę).

 

Czwartek – 15.15 – 17.00 – Andersa, koszulka czerwona, spodenki czarne, getry zielone.

 

Piątek – wolne

 

Sobota – informacja w tygodniu, pierwotnie był planowany turniej w Krakowie ale nie wiadomo czy turniej dojdzie do skutku.

 

Niedziela- informacja w tygodniu.

Podane godziny to godziny zbiórki, trening rozpoczynamy 15 minut później. Na 10 minut przed treningiem każdy zawodnik jest przygotowany do treningu.

Obowiązki zawodnika: – po treningu zjadamy owoc (banan, jabłko itd.)- bardzo istotny posiłek – informowanie telefoniczne  przez zawodnika o ewentualnej nieobecności najpóźniej na 2 godziny przed treningiem lub spóźnieniu. – punktualność – przygotowanie do treningu (koszulka, woda, ochraniacze, ręcznik, klapki) – obowiązkowa kąpiel po treningu (posiadanie klapek)

Obowiązkowo jesteś w szatni na 15 min przed treningiem, na 10 min przed treningiem jesteś przygotowany w 100% do zajęć, pod każdym względem (ubiór, zawiązane buty, koncentracja już tylko na treningu).

Pozdrawiam

Łukasz Morcinek


Przejdź do paska narzędzi