Home / APN GKS Tychy PRO 2007 / Mikrocykl 12.10 – 18.10.2020 U14

Mikrocykl 12.10 – 18.10.2020 U14

Uwaga, w najbliższy poniedziałek odbędzie się trening futsalu w ramach współpracy z GKS Futsal Tychy. Wybrani zawodnicy na ten trening:

Warzecha, Nalderowicz, Kieloch, Milewski, Kściuczyk,  Rdzanek, Siwy, Maławy, Sawicki, Wodniok, Kowalski, Pompa Zbiórka 16.15 na Hali przy ul. Piłsudskiego 20, Trening 16.30-18.00. Zabieramy obuwie halowe, koszulka zielona. W razie nieobecności proszę o kontakt.  

Grupa SMS: W środę wspólny trening popołudniu. Zbiórka 18.15

Poniedziałek –  wolne

Wtorek –zbiórka 7.40 na boisku osiedle Z (nowe boisko, okolice ul. Zacisze), koszulka zielona, spodenki czarne, getry czerwone. 

Środa –  zbiórka 18.15 na Andersa, trening 18.30 – 20.00, koszulka czarna, spodenki czarne, getry zielone.

Czwartek –zbiórka 7.40 na SMS Arena, koszulka czerwona, spodenki czarne, getry zielone.  Trening motoryczny.

drugi trening, 15.15 – 17.00 – boisku na Andersa, koszulka czerwona, spodenki czarne, getry zielone.

Piątek – zbiórka 7.40 na boisku na Edukacji, koszulka zielona, spodenki czarne, getry czerwone.

Sobota , Niedziela mecze ligowe.

 

 

Treningi popołudniu:

Poniedziałek -trening 16.45 – 19.00 – Andersa – koszulka zielona, spodenki czarne, getry czerwone, (wchodzimy też na salkę).

Wtorek –  wolne

Środa – zbiórka 18.15 na Andersa, trening 18.30 – 20.00, koszulka czarna, spodenki czarne, getry zielone.

Czwartek – 15.15 – 17.00 – Andersa, koszulka czerwona, spodenki czarne, getry zielone.

Piątek – 17.45 – 20.00 – Andersa, koszulka zielona, spodenki czarne, getry czerwone.

Sobota , Niedziela mecze ligowe

Podane godziny to godziny zbiórki, trening rozpoczynamy 15 minut później. Na 10 minut przed treningiem każdy zawodnik jest przygotowany do treningu.

Obowiązki zawodnika: – po treningu zjadamy owoc (banan, jabłko itd.)- bardzo istotny posiłek – informowanie telefoniczne  przez zawodnika o ewentualnej nieobecności najpóźniej na 2 godziny przed treningiem lub spóźnieniu. – punktualność – przygotowanie do treningu (koszulka, woda, ochraniacze, ręcznik, klapki) – obowiązkowa kąpiel po treningu (posiadanie klapek)

Obowiązkowo jesteś w szatni na 15 min przed treningiem, na 10 min przed treningiem jesteś przygotowany w 100% do zajęć, pod każdym względem (ubiór, zawiązane buty, koncentracja już tylko na treningu).

Pozdrawiamy

Sztab szkoleniowy rocznika 2007.