Home / APN GKS Tychy PRO 2007 / Mikrocykl 23.09 – 28.09.2019. U-13

Mikrocykl 23.09 – 28.09.2019. U-13

Plan zajęć na najbliższy tydzień:

Grupa SMS:

Poniedziałek –wolne od zajęć piłkarskich 

Wtorek– zbiórka 7.45 na boisku na Edukacji, koszulka zielona, spodenki czarne, getry czerwone, 

Środa –  zbiórka 7.45 na boisku na Andersa, koszulka czarna, spodenki czarne, getry zielone,

Środa – mecz ligowy w Żywcu, zbiórka o 15.00 na Andersa, powrót ok. 19.30. Zawodnicy z SMSu zostaną zabrani ze szkoły. Kadrę podam we wtorek. Proszę zabrać coś do zjedzenia.

Czwartek –zbiórka 7.45 na boisku na Andersa, koszulka czerwona, spodenki czarne, getry zielone. Popołudniu drugi trening. (Wchodzimy też na salkę), kończymy na Andersa o 17.00.

Piątek – zbiórka 7.45 na boisku na Czułowie (trawa), koszulka zielona, spodenki czarne, getry czerwone.

Sobota – mecze ligowe, szczegóły kto gdzie zagra wyślę w piątek

Niedziela- mecze ligowe, szczegóły kto gdzie zagra wyślę w piątek

Treningi popołudniu:

Poniedziałek – 16.45 – 19.00 – Andersa –  koszulka czarna, spodenki czarne, getry zielone (wchodzimy też na salkę).

Wtorek– 18.00 – 19.30 – Sesja zdjęciowa plus testy motoryczne , zbiórka w SMSie przy ul. Oświecimskiej, testy na Arenie – koszulka zielona, spodenki czarne, getry czerwone. Przychodzą też zawodnicy kontuzjowani.

Środa – mecz ligowy w Żywcu, zbiórka o 15.00 na Andersa, powrót ok. 19.30. Zawodnicy z SMSu zostaną zabrani ze szkoły. Kadrę podam we wtorek. Proszę zabrać coś do zjedzenia. Zawodnicy nie jadący na mecz mają trening zgodnie z planem.

15.45 – 18.00 – Andersa – koszulka zielona, spodenki czarne, getry czerwone (wchodzimy też na salkę)

Czwartek – 15.15 – 17.00 – Andersa – koszulka czerwona, spodenki czarne, getry czerwone, trening łączony z SMS

Piątek – wolne

Sobota – mecze ligowe, szczegóły kto gdzie zagra wyślę w piątek

Niedziela- mecze ligowe, szczegóły kto gdzie zagra wyślę w piątek

Podane godziny to godziny zbiórki, trening rozpoczynamy 15 minut później. Na 10 minut przed treningiem każdy zawodnik jest przygotowany do treningu.

Obowiązki zawodnika:
– po treningu zjadamy owoc (banan, jabłko itd.)- bardzo istotny posiłek
– informowanie telefoniczne  przez zawodnika o ewentualnej nieobecności najpóźniej na 2 godziny przed treningiem lub spóźnieniu.
– punktualność
– przygotowanie do treningu (koszulka, woda, ochraniacze, ręcznik, klapki)
– obowiązkowa kąpiel po treningu (posiadanie klapek)

Obowiązkowo jesteś w szatni na 15 min przed treningiem, na 10 min przed treningiem jesteś przygotowany w 100% do zajęć, pod każdym względem (ubiór, zawiązane buty, koncentracja już tylko na treningu).

 

Pozdrawiam

Łukasz Morcinek


Przejdź do paska narzędzi