Home / 2007 zielona / Mikrocykl 13.04-19.04. U12 zielona

Mikrocykl 13.04-19.04. U12 zielona

Grupa SMS:

Poniedziałek – Koszulka czerwona, spodenki czarne, getry zielone, trening na Andersa. Popołudniu drugi trening.

Wtorek– mecz ligowy, wyjazd 14.20 z Andersa, powrót ok 19.30. Zabieramy buty na sztuczne i trawę, proszę zabrać coś do zjedzenia na drogę.

Środa –  koszulka czarna, spodenki czarne, getry zielone (wchodzimy też na salkę), trening na Andersa

Czwartek –koszulka zielona, spodenki czarne, getry czerwone, trening na Czułowie

Piątek – koszulka czerwona, spodenki czarne, zielone, trening na Czułowie

Sobota – wolne

Niedziela- mecz ligowy, wyjazd 9.00 z Andersa, powrót ok 13.30, proszę pamiętać o zjedzeniu śniadania i zabraniu czegoś do zjedzenia na drogę. Zabieramy buty na trawę i sztuczne.

Treningi popołudniu:

Poniedziałek – 15.15 – 17.00 – Andersa – koszulka czerwona, spodenki czarne, getry zielone 

Wtorek – mecz ligowy, zbiórka o 14.30 na Andersa, powrót ok 19.30. Zabieramy buty na sztuczne i trawę.

Środa –16.45 – 19.00 – Andersa –   koszulka czarna, spodenki czarne, getry zielone – trening motoryczny oraz na boisku

Czwartek – 17.35 – 20.00 – Andersa – koszulka czerwona, spodenki czarne, getry czerwone, – najpierw trening motoryczny na salce, następnie trening na boisku

Piątek – wolne

Sobota – wolne

Niedziela- mecz ligowy, wyjazd 9.00 z Andersa, powrót ok 13.30, proszę pamiętać o zjedzeniu śniadania i zabraniu czegoś do zjedzenia na drogę. Zabieramy buty na trawę i sztuczne.

Podane godziny to godziny zbiórki, trening rozpoczynamy 15 minut później. Na 10 minut przed treningiem każdy zawodnik jest przygotowany do treningu.

Obowiązki zawodnika:
– po treningu zjadamy owoc (banan, jabłko itd.)- bardzo istotny posiłek
– informowanie telefoniczne  przez zawodnika o ewentualnej nieobecności najpóźniej na 2 godziny przed treningiem lub spóźnieniu.
– punktualność
– przygotowanie do treningu (koszulka, woda, ochraniacze, ręcznik, klapki)
– obowiązkowa kąpiel po treningu (posiadanie klapek)

Obowiązkowo jesteś w szatni na 15 min przed treningiem, na 10 min przed treningiem jesteś przygotowany w 100% do zajęć, pod każdym względem (ubiór, zawiązane buty, koncentracja już tylko na treningu).

 

Pozdrawiam

Łukasz Morcinek